reklama

Keď kamaráti odchádzajú

Tesne po novom roku mi odišiel priateľ z mojej basketbalovej puberty. Mal 28 a rozhodol sa odísť na večnosť. Vkuse vysmiaty, človek – slnko, vždy dobre naladený.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
basketball heaven
basketball heaven 

Pred Vianocami som ho stretol ako si spokojne tlačí svoj neodmysliteľný horský bicykel s ktorým chodil úplne všade. Pozdravili sme sa a mrazivý predvianočný december preťal lúč jeho večného úsmevu a všetko bolo ako vždy v najväčšej pohodičke. Keď sme sa rozlúčili ešte som premýšľal, že už čoskoro dáme spolu basketbal, ktorý som sa rozhodol opäť začať pozvoľna hrávať. Basket ktorý sme spolu drvili na Gympli ako násťroční v stovkách zápasov. A ešte som premýšľal aj o tom aký je ten človek príjemne spokojný a vyrovnaný. Nikoho nikdy nepodrazil a vždy pomáhal – a nie, nie je to prvoplánová glorifikácia človeka ktorý náhle opustil naše kruhy. Zajtra idem na ten basket a on tam bude s nami. Bude pri každom koši, pri každom doskoku či prihrávke.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Adamko veľmi ma mrzí že si sa rozhodol takto. Keď sa pomyslím čo sa vlastne skrývalo za tými všetkými úsmevmi je mi o to viac smutno. Aj keď sme neboli najlepší kamoši a posledné roky sme sa stretávali tak tri krát do roka v uličkách nášho malého mestečka, chcem Ti odkázať, zakričať tam hore – drž nám fleka na ihrisku. Bolo mi cťou, kamarát.

Grácz Ján

Grácz Ján

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  625x

motorkár, ktorý premýšľa viac než by sa od motorkárov očakávalo Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu