reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Grácz Ján

Grácz Ján

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  625x

motorkár, ktorý premýšľa viac než by sa od motorkárov očakávalo Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Po 62 odberoch končím s dobrovoľným darovaním krvi.
Všeobecná zdravotná odmieta otcovi preplatiť liečbu.

Grácz Ján

Po 62 odberoch končím s dobrovoľným darovaním krvi. Všeobecná zdravotná odmieta otcovi preplatiť liečbu.

Žijeme v krajine, kde ak človek 40 rokov zamestnaný a odvádzajúci si odvody dostane vážny zdravotný problém má smolu.

  • 27. nov 2022
  • Páči sa: 606x
  • Prečítané: 287 807x
  • 109
Gašparovič Fico a ďalší prezident - alebo každá palica má dva konce

Grácz Ján

Gašparovič Fico a ďalší prezident - alebo každá palica má dva konce

S napätím sledujem súboj všetkých zúčastnených strán o generálnu prokuratúru a napadol ma nasledujúci scenár. Pripusťme že náš budúci prezident nebude Fico.

  • 6. máj 2013
  • Páči sa: 2x
  • Prečítané: 995x
  • 0
Dva príbehy z jednej električky.

Grácz Ján

Dva príbehy z jednej električky.

Ako sa to stalo. Stredne plná električka číslo 4. Holohlavý blbeček sa postavil zo svojho miesta a staršia slušne oblečená pani v červenom kostýme si sadla. Pani si čosi popod nos zašomrala a blbeček to začul a začal jej drzým tónom papulovať. Pani čosi potichu odvrkla aby jej dal pokoj a blbeček sa tváril že ju nepočul a ešte sa jej drzo nahnevaným tónom opýtal že čo to povedala? Hrozné všetci cestujúci sa pohoršovali nad tým holohlavým kreténom.

  • 21. apr 2013
  • Páči sa: 9x
  • Prečítané: 1 140x
  • 0
Šľak ma ide trafiť... z vás, pravica!!

Grácz Ján

Šľak ma ide trafiť... z vás, pravica!!

Dnešné rozdelenie SaS je pre mňa posledná kvapka, vážení šľak ma ide trafiť... z vás, pravica!! Premýšľam či by nebolo (pre všetkých) ľahšie keby si každý pravicový politik s prerasteným egom založil rovno vlastnú stranu.

  • 16. apr 2013
  • Páči sa: 2x
  • Prečítané: 756x
  • 0
Caporegime Sokol & goodfather Bezák

Grácz Ján

Caporegime Sokol & goodfather Bezák

Som veriaci, ale nemám rád cirkev a preto nechodím ani do kostola. Prečo? Okrem iného aj pre takúto vec čo sa stala Bezákovi.

  • 7. júl 2012
  • Páči sa: 6x
  • Prečítané: 1 224x
  • 1
reklama
500.000 € ročne za krívajúcu demokraciu

Grácz Ján

500.000 € ročne za krívajúcu demokraciu

Podivná republika táto naša slovenská džamahíria pomyslel som si po prečítaní tohoto článku. Hokejisti so striebornými medailami na dvadsaťročnej Karose, vysoké dane, zvyšujúci sa vek odchodu do dôchodku, kolabujúce zdravotníctvo, dlhodobo podfinancované školstvo ale... ale pol miliónika Eur ročne na všakovaké americké vojenské nezmysly sa u nás vždy nájde. Nie som natoľko naivný aby som si myslel, že tento svet zmením, ale žiada sa mi kričať: „kedy si tento svet uvedomí že protiraketový dáždnik sa montuje v rovnakej fabrike ako rakety proti ktorým má brániť ?!!" A vďaka vymakanému marketingu sa úspešne predávajú ako rakety tak dáždniky.

  • 22. máj 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 245x
  • 0
Zmätkovič

Grácz Ján

Zmätkovič

Na úvod - nikdy som nepremýšľal o tom či voliť, alebo nevoliť Zmätkoviča. Keď ho Sulík zobral na kandidátku len som si vzdychol a parlamentná realita mi dala za pravdu. Z tohto titulu by mi malo byť ukradnuté, resp. mal by som sa potichu tešiť z posledného „geniálneho" nápadu tohto pravicového populistu, ale jeho vojna voči „vlastným" vo mne časom vykvasila.

  • 12. feb 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 220x
  • 0
pravda horsia ako novy cas

Grácz Ján

pravda horsia ako novy cas

23/11/2011 - po precitani dnesneho tlaceneho vydania dennika Pravda som dospel k nazoru ze z kedysi mienkotvorneho media sa stal bulvar poplatny mocenskym skupinam obliekajuci sa do plastika serioznosti

  • 23. nov 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 161x
  • 0
Multikulti? Ďakujem neprosím..

Grácz Ján

Multikulti? Ďakujem neprosím..

Multikultúrny príbeh začal na dovolenke s frajerkou v Egypte. Štvorhviezdičkový hotel, all inclusive a väčšina hostí sú naši bratia z Ruska. Čakáte príbeh o vodke a neprispôsobivých Rusoch? Omyl, moje trpkosladké stretnutie s inou kultúrou začína (chvalabohu až) tri dni pred koncom nášho pobytu. Ramadán končí, vačšina Rusov odchádza (neskôr som pochopil aký to bol rozumný krok) a namiesto nich prichádzajú arabskí rekreanti z okolitých krajín..

  • 15. sep 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 244x
  • 1
zlé počasie pre každého, kto stratil blízku osobu

Grácz Ján

zlé počasie pre každého, kto stratil blízku osobu

Za oknom auta a medzi mnou a oceľovo sivou septembrovou oblohou je tenké sklo a na ňom pár daždových kvapiek. Veľmi zlé počasie pre každého, kto stratil blízku osobu ...a dnes ju zdá sa stratilo mnoho z nás, Slovákov.

  • 8. sep 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 179x
  • 0
reklama
Keď kamaráti odchádzajú

Grácz Ján

Keď kamaráti odchádzajú

Tesne po novom roku mi odišiel priateľ z mojej basketbalovej puberty. Mal 28 a rozhodol sa odísť na večnosť. Vkuse vysmiaty, človek – slnko, vždy dobre naladený.

  • 7. jan 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 292x
  • 0
Pijavice

Grácz Ján

Pijavice

Žijú medzi nami a žijú z našich daní. Bez ohľadu na farbu pleti, zvyknú mavať veľa detí.

  • 26. dec 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 024x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu