reklama

500.000 € ročne za krívajúcu demokraciu

Podivná republika táto naša slovenská džamahíria pomyslel som si po prečítaní tohoto článku. Hokejisti so striebornými medailami na dvadsaťročnej Karose, vysoké dane, zvyšujúci sa vek odchodu do dôchodku, kolabujúce zdravotníctvo, dlhodobo podfinancované školstvo ale... ale pol miliónika Eur ročne na všakovaké americké vojenské nezmysly sa u nás vždy nájde. Nie som natoľko naivný aby som si myslel, že tento svet zmením, ale žiada sa mi kričať: „kedy si tento svet uvedomí že protiraketový dáždnik sa montuje v rovnakej fabrike ako rakety proti ktorým má brániť ?!!" A vďaka vymakanému marketingu sa úspešne predávajú ako rakety tak dáždniky.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Navyše vôbec sa mi nepáči Orwellovská predstava veľkého brata, ktorý sa pozerá a môže kedykoľvek rozbiť na kašu, ktorúkoľvek „neposlušnú" európsku krajinu zmačknutím tlačítka na zariadení, ktoré nám sem dobrovoľne - nasilu natlačili pod zámienkou ochrany proti Talibanu. Ešte že ten Taliban majú, bez neho by boli v riti a museli by pracne za peniaze daňových poplatníkov hľadať iných teroristov aby ich nimi mohli strašiť. Ale to sme už niekde inde.

Ako občan platiaci dane, z ktorých tento štát štedro rozdáva kdekomu by som rád vedel, ktorá politická strana, alebo ktorý politik je osobne zodpovedný za toto rozhodnutie - aby som o štyri roky vedel koho nevoliť. Asi by zo mna bol velmi zlý politik ale ja by som radšej pridal našim učiteľom, lekárom a dôchodcom žijúcim si v blahobyte plnom sociálnych istôt ako podvýživenému svetovému zbrojárskemu priemyslu.

Grácz Ján

Grácz Ján

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  626x

motorkár, ktorý premýšľa viac než by sa od motorkárov očakávalo Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu